Facebook'ta bizi bulun

20 Nisan 2013 Cumartesi

Evde tavşan var.

Benim tavşanlar çok şanslı galiba.Çok sık sabahlıyoruz,onlarda bütün gece geziyorlar.Tek korkum etraftaki kabloları yemeleri.Bi ısırıkta internet bağlantımı kesebilirler.Kesinlikle tavşanı evde salıyorlarsanız kulaklık,klavye,mouse gibi kabloları ince olan elektronik aletlerinizi saklayın bir ısırıkta başına işi biter.= ) 

1 tane kulaklık şehit verdim.Klavye ve Farenin de başına gelmeyin kalmadı.Bandla birbirine bağlanmış biçimde kullanıyorum.Kulaklığı ısırırsa yapıcak birşey kalmıyor benden sölemesi.=)

Bu arada halılarınız cok değerliyse söliyim kenarlarını cok seviyorlar.Birlikte sabahlıyoruz ama rahat rahat bir dizimi bile izliyemiyorum hep action peşindeler.Eğerki tavşanlarınız büyükse kemirebilecekleri birşeyler ayarlayın stresini atsınlar.Dişleri içinde olmazsa,olmaz.Doğadaki tavşanlar için alternatif cok ama ev tavşanlarının fazla seçenekleri yok sizin alet edevatlarınıza bulaşsın istemiyorsanız onlara birşeyler ayarlayın.Ağaç dalı olabilir mesela.

Böle sohbetle karışık bildiklerimide paylaşıyorum.Umarım birilerinin işine yarar.=)

Birde tavşanlar kağıtları kemirirler,yiyebilirler bunda korkucak birşey yok bir zararı olduğu söylenmiyor.Ayrıca taşa yatmaktanda ayrı bir zewk alıyorlar.Soğuk hoşlarınamı gidiyor nedir orasını anlamadım.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 yorum :

Yorum Gönder

 

Copyright © Hayvanlar Alemi Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger