Facebook'ta bizi bulun

18 Nisan 2013 Perşembe

TAVSAN SAHİPLENMEDEN ÖNCE BİR OKUYUNUZ LÜTFEN

Herkese Merhaba;

Arkadaşlar ilk olarak yavru tavşan bakımı hakkında bişiler sölicem cünkü çewremdede gördügüm ve araştırmalarım esnasındada farkettiğim kadarıyla bu güzel hayvanların bilinçsizce bakılmasından çok kücük yaslarda hayata tutanamadıklarını gördüm.

Öncelikle eğer bir tavşan almaya karar verdiysek.Onu ileri yaşlardada bakımını üstlenmisizdir demektir.Yoksa büyüyünce sıkılıp yada sorumluluk alamayıp bir yerlere vermeye çalışmak çok kötü bir davranış.Çünkü tavşanlar zaten ürkek hayvanlar size bile alışmaları çok zaman alıyor.Tam alışmışken onu başka bir yere vermek ne kadar kötü olur değil mi.?

Bence sahiplenmeden önce biraz düşünmelisiniz.! Siz onun ailesi olucaksınız.

Ben 2 yıldır bakıyorum.Onların rahat etmelerinden yada yemek yemelerinden mutlu oluyorum..=) Alıştığınızda  sizin küçük çocuklarınız olup çıkıyorlar.Ayrıca büyümeleri ve gelişmeleri esnasında çok farklılasıyorlar bu zaman zarfıda çok kısa,onların bu durumlarını gözlemlemek çok güzel.

Bu yazımı bilgilendirme amaçlı yazdım.Verdiğim sayfa'dan daha detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 yorum :

Yorum Gönder

 

Copyright © Hayvanlar Alemi Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger